با اقدام مسئولانه ی شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور

سکوهایی که دوباره پر شدند...!

رویدادهای ورزشی همواره برای کنشگران و اهالی ورزش معنایی فراتر از آنچه همگان مشاهده می کنند دارد. "پارسا مسرور" نویسنده و منتقد ورزشی نیز طی یادداشتی که آنرا به طور اختصاصی در اختیار روابط عمومی مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب قرار داد با نگاهی جامع به بررسی حضور تماشاچیان بر سکوهای تنیس مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب پرداخته است. آنچه در ادامه می خوانید متن یادداشت این نویسنده و منتقد ورزشی ست :

یادداشت وارده به قلم : پارسا مسرور
ورزش بدون مقوله ی تماشاچی عملا بخش مهمی از حیات و رونق خود را از دست می دهد و در این میان شاید یکی از مهمترین وظایف متولیانِ این امر در هر اجتماع، فراهم آوردن زیرساختهای مناسب برای حضور گسترده ی مردم و تماشاچیان مشتاق در عرصه ها و میادین قهرمانی و ورزشی باشد. کیست که نداند نفس هیجان و جذابیت ورزش می تواند نقشِ تخلیه کننده فشار های روانی اجتماع و به تعادل رساننده ی احوال عمومی یک جامعه را ایفا نماید و ناجی یک مجموعه ی انسانی از لغزیدن به سمت انواع انحرافها و کژیها باشد.
در این میان یکی از اقدامات بسیار پسندیده و درخشان که به همت شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور در روزهای گذشته صورت گرفت هماهنگی با بهره برداران زمینهای تنیس مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب، جهت برگزاری مسابقات لیگ برتر باشگاه های تنیس کشور در زمین های این مجموعه بود که بعد از مدتها باعث حضور علاقمندان به ورزش تنیس و تماشاچیان مشتاق بر سکوهای این ورزش دوست داشتنی شد. تماشاچیانی که اگر این فرصت برایشان پدید نمی آمد شاید زمان خود را با برنامه های دیگری پر می کردند و جامعه فرصت آشتی تماشاچی و میدان را از دست می داد.
به نظر می رسد اکنون که مدیران شرکت توسعه مسیر تعامل مطلوب با فدراسیون های ورزشی و عزم و اراده جدی برای رشد و ارتقای ورزش کشور را با همتی مضاعف در دستور کار خود دارند ، فدراسیون ها نیز می بایست ضمن قدردانی از فرصت تعامل پیش آمده ، بجای دامن زدن بر حاشیه های غیر واقعی عزم خود را بر ارتقای سطح ورزش جزم نمایند و با ایجاد جذابیت و تلاش مضاعف ، زمینه ساز حضور حداکثری علاقمندان به ورزش و کمک به رشد رشته های مختلف ورزشی شوند؛ که از خلال این مسیر اقتصادِ ورزش نیز رنگ پویایی به خود ببیند ودر آینده ی نزدیک شاهد افتخار آفرینی مدال آورانی در تمام رشته های ورزشی در عرصه بین الملل باشیم.


گفتگوی آنلاین
هیچ اپراتوری در حال حاضر آنلاین نمی باشد
لطفا پیغام خود را گذاشته تا در اسرع وقت به آن رسیدگی و در صورت لزوم با شما تماس گرفته خواهد شد