لزوم رعایت حجاب اسلامی در مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب

روابط عمومی مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب در اطلاعیه ای به لزوم رعایت حجاب (پوشش ورزشی مناسب) در تمامی اماکن و زیر مجموعه های زیر نظر این مجموعه تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی مجموعه ورزشی انقلاب، این مجموعه در اطلاعیه ای به لزوم رعایت عفاف و حجاب در این مجموعه تاکید کرد. در متن این پیام آمده است:

«مقام معظم رهبری: عفت زن، مایه احترام و شخصیت اوست»

قرآن کریم سوره احزاب،آیه ۵۹:( ای پیامبر به زنان و دختران خود و زنان مومن بگو که خود را با جامه بلند بپوشانند، این کار به جهت آنکه "به عفت" شناخته شوند و مورد آزار قرار نگیرند بهتر است و خداوند همواره آمرزنده و مهربان است)

مجموعه ورزشی انقلاب، ضمن تبریک مجدد آغاز سال نو و آرزوی قبولی طاعات و عبادات مردم مومن و انقلابی میهن عزیزمان در ماه مبارک رمضان، با توجه به تأکیدات مکرر دین مبین اسلام در راستای حفظ شعائر اسلامی و لزوم رعایت شئونات اخلاقی و دینی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خصوصا " رعایت عفت و حیا ، و حدود شرعی حجاب” بار دیگر به ضرورت رعایت آن در کلیه فضاها و اماکن زیر مجموعه ورزشی انقلاب تاکید می نماید.

این مجموعه همچنین از حساسیت و اهمیت ویژه کارکنان و همکاران و بهره برداران فعال این مجموعه و مردم متدین نسبت به امر شرعی و الهی حجاب تشکر کرده و برای همه عزیزان در این ماه مبارک آرزوی تندرستی و توفیق دارد.


گفتگوی آنلاین
هیچ اپراتوری در حال حاضر آنلاین نمی باشد
لطفا پیغام خود را گذاشته تا در اسرع وقت به آن رسیدگی و در صورت لزوم با شما تماس گرفته خواهد شد