جلسه کمیته فرهنگی

جلسه نحوه برگزاری مراسمات و مسابقات گرامیداشت هفته تربیت بدنی برگزار شد.

در هفته تربیت بدنی یکسری مسابقات و همایش ها باحضورکارکنان وزارت ورزش و جوانان و شرکت توسعه و مجموعه های ورزشی تابعه شرکت توسعه در مجموعه ورزشی انقلاب برگزار می گردد.

به گزارش روابط عمومی مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب به مناسبت گرامیداشت هفته تربیت بدنی یکسری مسابقات داخلی بین کارکنان مجموعه های ورزشی و وزارت ورزش برگزار و به نفرات نخست تا سوم جوایز اهداء می شود.

محمد لاله مدیر مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب گفت ؛ در هفته ای که تربیت بدنی نام گرفته است با هماهنگی های بعمل آمده با وزارت ورزش ، شرکت توسعه و دیگر مجموعه های ورزشی یکسری مسابقات در رنج های سنی مختلف هم برای بانوان و هم آقایان بصورت جداگانه در چندین رشته ورزشی برگزار و به نفرات اول تا سوم در هر رشته ورزشی به جهت تشویق و تقدیر جوایزی اهداء خواهد شد.

مدیر مجموعه اذعان داشت مهمترین مراسم در روز بیست و نهم مهر ماه 1397 همایش بزرگ پیاده روی است که با حضور مسئولین ، مدیران و کارکنان وزارت ورزش و جوانان ، شرکت توسعه ، کمیته ملی المپیک ، مجموعه ورزشی انقلاب از آغازین ساعات صبح روز یکشنبه بیست و نهم مهر ماه در جاده سلامت آغاز و پس از پیاده روی در محل صخره نوردی مجموعه انقلاب تجمع و پس از انجام ورزش همگانی بر اساس برنامه ریزی های از پیش تنظیم شده برگزار و پس از پایان مراسم به قید قرعه به شرکت کنندگان جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.

ایشان در پایان از تمامی همکاران در وزارت ورزش و جوانان و نیز کمیته ملی المپیک ، شرکت توسعه و کارکنان مجموعه خواست با توجه به ارسال دعوتنامه در این مراسم با شکوه شرکت نموده و با حضور خود روزی بیاد ماندنی را در تاریخ ورزش ثبت نمایند.





گفتگوی آنلاین
هیچ اپراتوری در حال حاضر آنلاین نمی باشد
لطفا پیغام خود را گذاشته تا در اسرع وقت به آن رسیدگی و در صورت لزوم با شما تماس گرفته خواهد شد